dinsdag 19 februari 2013

Baklava

Weer ontwaakt uit de winterslaap. Nou, ja voldoende wezen hardlopen rondom 2 griepjes. Maar zondag weer es een rondje Norg gereden. En dat was best wel fris. Met elkaar 55 kms. 't Was rond het vriespunt, 1 graad Celsius toen ik wegging. Nog net met m'n vrouw een conversatie gevoerd waarbij het nut van een rond 5 december verkregen bivakmuts, ook wel Balaclava, sterk in twijfel werd getrokken door moi. Zo'n muts draag je wanneer je grote geldzorgen hebt en dit, ten nadele van iemand, abrupt gaat oplossen. Daar kwam ik hard op terug. Zo'n muts draag je ook op zondag zonder grote geldzorgen, bleek. Ik had 'm toch mee, en heb 'm als bedoeld gedragen. En dat was lekker warm. Na 1,5 uur kwam de klad er in en werd ik koud. Nog eventjes en ik was thuis. Volgende keer ook voor m'n voeten zo'n bak lava...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten